lauantai 30. heinäkuuta 2011

Oh my my, what have we here?

Työt loppuivat eilen :) Nyt minulla on siis VIHDOINKIN aikaa paneutua viimeiseen tekemättömään tilaukseeni ♥

Mutta ajattelin tälläkertaa postata taas jotain mikä ei niinkään liity nukkeihin.

Ostin vähän aikaa sitten Remingtonin pearl wand kihartimen

(kuva googlesta)

Olenkin nyt sitten opetellut käyttämään sitä ja mielestäni saankin aikaan ihan kivaa jälkeä :)


Tosin opin heti ensimmäisellä yrityksellä että jos kihartimen mukana tulee suojahanska sitä varmaankin kannattaa käyttää. Sin nimittäin vasempaan etusormeeni nivelien välin kokoisen palovamman(vesikellolla), menin sinä iltana nukkumaan käsi vesi astiassa, niin kipeä se oli :X

Olen aivan innoissani koska pääsen serkkuni häihin ensikuussa :) Tein Seppälästä melkoisen löydön kun etsein itselleni mekkoa.



Itseasiassa ostin näitä mekkoja kaksi koska kangas oli niin ihanaa. Olen jo suunnitellut muutamia vaatteita mitä ompelen tuosta toisesta ;)

Nukeista kuitenkin sen verran vielä että olen suunnitellut hankkivani seuraavaksi little Dalin... Nämä ovat suosikkini joten joku näistä :)

Little Dal Rot-chan

Little Dal Coral

Little Dal Le Pupu

Eipä minulla sitten muuta :)

~PitPit


1 kommentti:

  1. Kiharat sopii ♥ Mulla on kans tollanen samanlainen mekko~ Söpö :)) En malta odottaa nähdä minkälaisia vaatteita pullipit saa ..♥♥

    VastaaPoista