lauantai 9. heinäkuuta 2011

Mama, I'm a big girl now!

En olekkaan pitkään aikaan ehtinyt postata mitään, sillä olen ollut töiden jälkeen niin väsynyt ettei nukkejen kuvaamisesta ole tullut oikein mitään.

Ajattelin omistaa tämän postauksen kokonaan ihanaiselle Nupulleni.

Minä olen niitä ihmisiä jotka ihastuivat Byuleihin heti niiden tultua markkinoille :)

Nupunhan sainkin sitten heti jouluna 2009.

Ajattelin jakaa teille satunnaisia kuvia Nupusta vanhimmasta uusimpaan :)


Pidän ihan hulluna Byulin sivuprofiilista :)








Mielestäni vaaleanpunainen peruukki sopii Nupulle parhaiten ja nyt Nupulla onkin sitten kausittain mohairi tai tuo pitkä kuituperuukki, sillä en millään osaa päättää kumpi näyttää paremmalta :D
Mitä mieltä te olette?

~PitPit

P.S. Minulle tulee uusi Taeyang! Olen innoissani ♥

4 kommenttia:

  1. Itse tyksin mohairista :3 Mutta Nuppu on söpöläinen, en jaksa odottaa että näen uuden Taeyangisi :3

    VastaaPoista
  2. Nuppu on ihana <3 Pikku neitisi onkin yksi syy miksi ihastuin byuleihin :3

    VastaaPoista
  3. Nuppu on tosi suloinen! >3< Hän/se (en ikinä tiedä kumpaa käyttää nukeista :'D) oli yksi niistä nukeista jotka saivat minut muuttamaan mielipiteeni Byuleiden suhteen. Itse pidän Nupusta enemmän mohairilla. ;>

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommenteistanne ♥
    Mohair saa Nupun näyttämään mielestäni lapsekkaammalta ja enemmän hahmoonsa sopivalta, kun sitten taas tuo piikkisuora tukka tuo tietynlaista "arvokkuutta" :D
    Olen aivan täpinöissäni uuden pojan suhteen X3 Minulle on siis tulossa yksi pitkäaikaisista haave nukeistani! Kieltäydyn kuitenkin kertomaan mikä malli on kyseessä ;)

    VastaaPoista