tiistai 10. toukokuuta 2011

Brighter than a lucky penny

Olen jo pitkään haaveillut oma nukke blogin perustamisesta :)
Tänään päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja laittaa blogin pystyyn.

Olen ajatellut kirjoittaa lähinnä nukeistani ja suureksi osaksi varmaan jaan kanssanne kuvia nukeistani ja nukkeihin liittyvistä käsitöistä ja ostoksista :) Ehkä saatan joskus kirjoittaa jotain itsestänikin :)

Nyt voisin kertoa teille hieman omista nukeistani.
Tällä hetkellä minulla on 5 Pullip nukkea.

Chocola - Full Custom Pullip Holly
Teo - Full Custom Taeyang Timulus
Nuppu - Byul Pollon
Isabella - Pullip Hello Kitty
Edmund - Isul Duke


Chocola

Chocola on ensimmäinen nukkeni jonka sain keväällä 2009. Tyttö on käynyt läpi melkoisen muodonmuutoksen minulle tulonsa jälkeen. Tämän hetkisen ulkomuotonsa tyttö sai ennen viime joulua kun lähetin hänet kustomiin.
Tältä tyttö siis näyttää nykyisin.



Teo

Teo on toinen nukkeni joka tuli minulle kaksi tai kolme kuukautta Chocolan jälkeen. Teo oli jo saapuessaan minulle kokonaan kustomoitu. En ole itse muuttanut Teon ulkonäköä mitenkään, jopa peruukki on sama kuin se oli minulle tullessaan.



Nuppu

Nuppu saapui kolmantena ja rakastuin tyttöön heti :) Nupun sain joululahjaksi vuonna 2009.
Nuppukin on muuten alkuperäisessä kunnossa peruukin vaihtoa lukuunottamatta.



Isabella

Isabella saapui neljäntenä, keväällä 2010. Tyttö sattui saapumaan samana päivänä kun minulle ja poikaystävälleni tuli "täyteen" 2 vuotta ja 4 kuukautta ;) Olen päättänyt jättää Isabellan alkuperäiseen kuntoon paitsi peruukin vaihdoin sillä Hello Kittyn peruukki on suoraan helvetistä.



Edmund

Edmund on uusin nukkeni. Hän saapui tämän vuoden huhtikuussa. Lisäksi "erikoista" Edmundissa on se että hän on ensimmäinen nukkeni joka tilattiin ulkomailta :D Oiettä maksun kanssa sekoiltiin ja paljon :D Onneksi poika pääsi loppujenlopuksi turvallisesti kotiin.



Tälläkertaa ei sitten muuta :) ~PitPit

3 kommenttia:

  1. Upeita nukkeja :) Chocola on tosiaan eri näköinen kuin alkuperäinen Pullip Holly :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos Noki-chan :) Chocola tosiaan on muuttunut aika lailla :) Täytyy varmaan joskus esitellä kaikki tytöllä olleet "ulkonäöt" :)

    VastaaPoista
  3. Ihan sairaan söpöjä nukkeja! :3 Itse mulla on Pullip Adsiltia nimeltään Chika ja Little pullip Aquel nimeltään Ichie! n________n Ne on ihanat siskokset! ^^ Ja sä oot ottanu ihan sairaaaaan hienoja kuvia ja kaikkea! o3o

    VastaaPoista