keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

I get lost sometimes when you act like a fool.

Tänään jotain aivan muuta!

Ensin hieman pakollista kesäloman alkamis intoilua :> Kouluni siis loppui viime perjantaina ja tänään on toinen virallinen lomapäivä. Opintokorttini oli melko hyvä, meillä on koulussa käytössä arvostelu asteikko 1-3, ei yhtään kesken jäänyttä kurssia ja vain kaksi kakkosta ja muut kolmosia :> Amiksessa on lepposaa ~♥



Tänään on jonkin sortin "juhlapäivä", sillä olen seurustellut poikaystäväni (kihlattuni) kanssa kolme ja puoli vuotta :> Välillä on tuntunut aivan ylitsepääsemättömältä jatkaa, sillä minulla on niin voimakas luonne ja saan riidan aikaan melkein mistä vaan :D
Tänään olisi tarkoitus viettää mukava päivä kahdenkesken, käydään kaupungissa syömässä, olen salaa toivonut että pääsisin Fiestaan :> Olen nimittäin aivan rakastunut Quesadillaan

(kuva googlesta)

Tänään on tiedossa myös tavaroiden raahaamista kirpparille :> Tein hienoja hintalappuja :D


Ja lopuksi kuitenkin hieman nukke kuvia ;) Sekalaisia otoksia  Teosta ja Isabellasta koska olen niin onnellinen :>>

No nepäs nyt järjesty hassusti :o

~PitPit

2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon, sekä poikayvtäväsi että kesäloman johdosta! Teo & Isabella = liian söpöä!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Razoku >w< Olen samaa mieltä!

    VastaaPoista